September 17, 2015

My Autumn Bucket List 2015 - Meine Bucket List für den Herbst 2015

Hey everyone!

Autumn is almost here (finally!!!) and I am getting all excited for pumpkin spice lattes and chunky knit sweaters! 


Unfortunately Halloween is not a big thing over here in Germany, so I had to tweak my bucket list to things available where I live. Luckily we have the Schöneberger Pumpkin Fair and the Festival Of Lights in Berlin to make up for the lack of Halloween related activities!

So for all you Autumn lovers out there I am sharing my Autumn bucket list with you today. I hope it will give you some inspiration for some cozy Autumn activities to look forward to this season. 



Love,
Julia Pauline 


*****************************

Aloha, ihr Hübschen!

Endlich steht der Herbst wieder vor der Tür und ich freue mich ehrlich gesagt schon seit Mitte des Sommers auf die ersten kühlen Herbsttage, an denen ich mit einem Pumpkin Spice Latte in der Hand meine Nase in den frischen Wind halten kann.
Um euch ein wenig auf die kommende Jahreszeit einzustimmen, teile ich heute meine Herbst Bucket List mit euch. Es gibt so vieles, was ich diese Saison gern tun würde und ich hoffe, so viel wie möglich davon umzusetzen.


Eure Julia Pauline

2 comments: